تمامی مطالب مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد.درصورت مغایرت از گزارش پست استفاده کنید.

جستجو

تبلیغات

شبکه های اجتماعی و فرصت های تحقیقاتی (1)

    شبکه های اجتماعی طی سال های اخیر همه ابعاد زندگی بشر را دگرگون نموده اند و شاید کمتر کسی و موضوعی را بتوان یافت که از طوفان این شبکه ها در امان مانده باشد. علوم پزشکی و به ویژه فیلدهای تحقیقاتی نیز از این موضوع مستثنی نیستند و امروز فرصت های فراوانی جهت توسعه مهارت های فردی، یادگیری و انجام پروژه های مشترک در حوزه های ذکر شده پدید آمده است. با توجه به کاربرد گسترده این شبکه ها در بین دانشجویان و محققین قصد داریم تا با سلسله مطالبی فرصت ها، راهکارها و آموزش های لازم را جهت استفاده هدفمندتر از این شبکه ها را ارائه دهیم. صمیمانه از نظرات، پیشنهادات و انتقادات همراهان گرانقدر استقبال می نماییم. همچنین چنانچه شما نیز تجربه موفق یا حتی ایده ای در این حوزه دارید، خوشحال خواهیم شد با نام خودتان در همینجا منتشر نماییم.

    در قسمت اول به تجربه خانم دکتر Rawabi Aljadani خواهیم پرداخت که به تجربه شخصی اش در اجرای مطالعه مرور سیستماتیک و یافتن همکاران خود با استفاده از شبکه های اجتماعی پرداخته است. مطلب ذیل ترجمه ای است آزاد و تلخیص شده از مطلب نگارش شده در وبلاگ کاکرین، که لینک دسترسی اصل مطلب در انتها آورده شده است.


    این مطلب تا کنون 84 بار بازدید شده است.
    ارسال شده در تاریخ پنجشنبه 11 دي 1348 [ گزارش پست ]
    منبع
    برچسب ها : شبکه ,مطلب ,تجربه ,فرصت ,اجتماعی ,
    شبکه های اجتماعی و فرصت های تحقیقاتی (1)

تبلیغات


  • Ads1

پربازدیدترین مطالب

آمار امروز شنبه 1 مهر 1396

تبلیغات

پارس ایرانیک جهت سفارش تبلیغات با ایمیل زیر در ارتباط باشید
mohsen_msl@yahoo.com

آخرین کلمات جستجو شده

تگ های برتر